Selamat Hari Raya Aidilfitri!
Sunday, August 19, 2012 @ 7:13 PM 0 yeollipops
Selamat hari raya maaf zahir &batin buat smua umat Islam di dunia ini yang menyambut hari raya~

LOL!

sebenarnye x tau nk ckp ape , tpi x pe lah..kalau nk tgk gmba sye pakai baju raye , tgk kat sini.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=407310419317326&set=a.379874918727543.79409.100001151148608&type=1&comment_id=973158&notif_t=photo_comment
A Cat or Kitten Like This!
Saturday, August 11, 2012 @ 10:51 PM 0 yeollipops
I want a kittens/cat like this..

Comel sgt2

Nk peluk,main dan mcm2 lgi..  :'(

Rindu la *Mucis,Tupai & Carrot..

Umi!!Nk kucing baru!!

*Name kucing-kucing sye yg dulu..


T_______T
Stokin Baru~
@ 9:17 PM 0 yeollipops
Skarang sye ade kt kampung..
& mak sye dh buat stokin yg bru..

lgi cute!



pink and polka dot..

Air Ribena!
@ 7:40 PM 0 yeollipops
Yummy~

Air Ribena untuk berbuka puasa..

Kelas gitu~

Haha...
Tak sabarnye nak minum...Mesti sedap...

"Alhamdulillah Ya Allah kerana Engkau telah memberi keluargaku rezeki yang halal lagi mencukupi.Amin.."
My Mom~
@ 7:37 PM 0 yeollipops
Baru2 ni , mak sye buat kan stokin baby untuk kakak saudara sye..Comel sgt2..Bgi korang , stokin2 kt tepi ni comel x??
 Ni semua buatan tangan mak sye~




So Cute!



I <3 my mom~


At Last!
Sunday, August 5, 2012 @ 11:56 PM 0 yeollipops
Akhirnya!!

Orang yg selama ni ejek saya dh mintak maaf..
Alhamdulillah...
Berkat bulan Ramadan la katakan..
Hahaha..
Happynye...
Lee Chong Wei
@ 10:39 PM 0 yeollipops
AAAAhhhh....

Lee Chong Wei menang set 1 tpi, kalah pada set 2 & set 3...

tpi x pe , Lee Chong Wei dah buat yg terbaik!!

Go Lee Chong Wei!!
Go MALAYSIA!!

tabik!!


(gamba ambik dari facebook)
WHY???!!!
@ 4:19 PM 0 yeollipops
Kenapa mesti UPSR lepas raye??
Org nk raye sakan pon x boleh..
Kasi la can..
Cikgu pon siap pesan lgi jgn raye lebih2..

Cmne nk happy bile dpt duit raye???
This Is Me
Saturday, August 4, 2012 @ 9:29 PM 0 yeollipops
Ahh~
Lepas balik dari SRA TTDI Jaya je,x keje nk buat..

So,sye pun ambik la gmba ni...

comel x sye??(eeeehhh,perasan pulak minah ni..   -_- )

(Gmba ni dh diedit ye~~)

My Friends
@ 6:42 PM 0 yeollipops


Yeah!
Ini lah kawan2 sye yg dh lme bersabar dgn perangai sye..
(heheh   ^__^)
Gmba ni diambil kat SMK TTDI Jaya..(sebelah skolh sye..)
kalau nk tau rupe sye,sye pakai bju warne biru & dlm smua gmba ade sye..
Sye syg kwn2 sye..
Agak2 diorang syg sye x eh???
Harap2 syg lah ye...
Terima kasih kwn2 kerana sudi menjadi kwn sye..
X lupe juge Hurun Ain,Mahirah,Saidatul,Aimi dan byk lgi lah kerana sudi menjadi kwn sye selame ni...
(Bgi name2 yg x disebut,jgn marah kerana semua org yg telah menjadi kwn sye akan sye ucapkan terima kasih..)

selamat mencari sye~   :P


Love all my friends..  <3

From your friend,
         SUE
Yesss!!
Friday, August 3, 2012 @ 6:51 PM 0 yeollipops
Yahoo~
dpt 5a trial upsr haritu..
tpi sra dpt jaid jiddan..   -_-      sedih..
x pe..minggu dpn mesti buat btol2..

FIGHTING!!
Older Posts | Newer Posts